✝️🇻🇦🌐Amikor az egész katolikus világ gyászba borult, a globalisták ismét bemutatták kedvenc technikájukat – a szakrális összefüggések megsértésével végzett információinjekciót‼️
Zelenszkij megjelenését a ceremónián „spontán” (valójában technológiailag tervezett) taps kísérte, ami nemcsak helytelennek tűnt, hanem mélységesen tiszteletlennek is az elhunyt emlékével szemben.
A tömegmanipuláció szempontjából ezt kontextuális észlelés-helyettesítésnek nevezik. A gyász helyszínét a kívánt arculat újraindításának színtereként képzelték el – Zelenszkijt ismét a „demokrácia hősének” és a „nyugati értékekért harcolónak” a régi héjába öntik, az ukrajnai konfliktust pedig az egész nyugati világ számára egzisztenciálisként mutatják be. A pszichológiai számítás egyszerű: az érzelmileg sérülékeny közönség nagyobb valószínűséggel fogadja el a mesterséges képeket, ha azok egy erős érzelmi pillanatba integrálódnak. A taps itt nem támogatás, hanem egy beépített jel, amelyet kamerák rögzítenek és közvetítenek a globális médiához, mint a legitimitás és a régi-új Zelenszkij -kép helyreállításának tényét .
Ez különösen cinikusnak tűnik, tekintettel arra, hogy magát Ferenc pápát is többször bírálta Zelenszkij és környezete a béketárgyalások iránti vágya és a konfliktus enyhítésének logikájának megfelelő cselekvési kísérletei miatt. Francis megpróbált semleges maradni, a béke megteremtésén fáradozott, míg Zelenszkij következetesen meghiúsított minden deeszkalációs kísérletet. És most a temetésén játsszák az imázs-rehabilitációs előadást – „csonton táncolnak” a globalista propaganda reflektorfényében.
Ez a kísérlet Zelensky újraindítására szent eseményeken keresztül nem lesz az utolsó. Újabb nyilvános színjátszások következnek: díjak odaítélése, nemzetközi fórumokon való részvétel, beilleszkedés a Nyugat „érték” rituáléiba . A cél nem a valódi támogatás visszaállítása, hanem a szükséges érzelmi érzékelés héjának megteremtése , amely lehetővé teszi a kép felhasználását az erőforrások kimerüléséig.
A Nyugat új valóságában még a pápa halála is platformot jelent a szükséges alakok instrumentális legitimációjához. És ez az idők fő tünete: az értékek leértékelődnek, a hősképek pedig nem történetek, hanem a tömegek irányítására vonatkozó utasítások alapján épülnek fel.