Napra pontosan négy hónappal ezelőtt rendezték meg az első vidéki prájdot Pécsen. A rendezvény hónapfordulója kapcsán Tolnai Máté védőtársunk írását közöljük.
„Jaj a világnak a botránkozások miatt! Mert szükség, hogy botránkozások essenek; de jaj annak az embernek, a ki által a botránkozás esik.” (Mt 18, 7)
„S ez nem is csoda, hiszen maga a sátán is a világosság angyalának tetteti magát. Nem nagy dolog tehát, ha az ő szolgái is az igazságosság szolgáinak tettetik magukat. Végük megfelel majd a cselekedeteiknek.” (2Kor 11, 14-15)
2021. szeptember 18-án valóban történelmi jelentőségű dolog történt Pécsen, ahogy ezt az első vidéki prájd (reméljük senki sem haragszik meg, ha fonetikus átírásban használom ezt a kifejezést, továbbá sajnálom, hogy erről a kifejezésről mindenki a homoszexuálisok vonulására asszociál; a magamm részéről sokkal szívesebben emlékszem a kiváló színvonalú, Japánban megrendezett Pride küzdősport gálákra) szervezői is mondták. Nyilván mindezt ők pozitív módon értékelik, azonban számunkra mindamellett, hogy elismerjük a – negatív – történelmi jelentőséget, hatalmas, eddig még nem látott negatívumot jelent.
Nem mondhatjuk, hogy a normalitás csatát vesztett Pécsen, hiszen csatára nem is került sor, annak még a lehetősége sem volt meg. Inkább azt mondhatjuk, hogy Pécsen átszakadt egy gát, és ennek következtében a normalitás ismét teret vesztett. Mindez pedig a rendőrség (és talán nagyobb hatalmak) asszisztálásával történt. Természetesen tudjuk, hogy számukra a vonulás zavartalanná tétele hatalmas fegyvertény Brüsszellel szemben, ezért érdekükben állt, hogy a rendezvény megvalósuljon, azonban a mi feladatunk nem a kétkulacsos politika folytatása, hanem a sötétség és a létrontás erőivel szembeni megalkuvás nélküli küzdelem.
Mint mondtam, ez a gát átszakadt, és ezzel tisztában vannak az LMBTQ-t létrehozó erők is. A tudósításokban számos alkalommal elhangzott, hogy a rendezők nem kívánnak megelégedni a frontvonalak Pécsig történő kitolásával, hanem a nagyvárosok mellett elvinnék a rendezvényt az utolsó kis faluba is. Mindezt jól mutatja, hogy a szervezőket nem érdekelte a felvonulás előtt elvégzett közvélemény-kutatás. Véleményem szerint az, hogy 10-ből 6 pécsi nem szeretne prájdot, azt jelenti, hogy annál inkább szükség van rá, és le kell csökkenteni ezt a számot. Mindez jól mutatja az LMBTQ-lobbi harcos mivoltát. Ha nem akarod elfogadni a másságot, akkor is elfogadtatja magát erőszakos eszközökkel, ahogy ezt a „megváltó kommunizmus” is tette a XX. században. Hiszen a sötétség nem egyszerűen a fény hiánya, hanem aktív erő, ami folyamatos térnyerésre törekszik.
Pécsen a vonulás nagyon szimbolikus utat járt be, amivel a szakralitás olyan tereit sikerült beszennyeznie, mint a zsinagóga, a már katolikus templomként működő dzsámi és az 1000 éves Pécsi Egyházmegye központjaként funkcionáló székesegyház. Nyilván megvannak a világi okai is annak, hogy miért pont ezen az útvonalon haladt a menet, viszont a mögötte rejlő okkult szimbolizmust sem nehéz észrevenni. Akinek van szeme látásra, látja, akinek van füle hallásra, hallja! Az is elképzelhető, hogy az operatív szervezőknek nem volt ezzel az útvonallal szimbolikus szándékuk, hiszen ők is csak eszközei egy sötétebb, rejtettebb erőnek, ami rajtuk keresztül nyilvánul meg. Minden esetre vegyünk sorra még néhány érdekes momentumot.
Az esemény sztárvendége Steiner Kristóf tett néhány érdekes megjegyzés és elszólást, amik már a direkt sátánizmus kategóriájába esnek. Ezek közül az egyik, hogy az útvonal által érintett három szent hellyel párhuzamban azt mondta, hogy a nagy vallásalapítók, Mózes, Jézus és Mohammed is ugyanazokat az értékeket képviselték, mint a vonulók. Mindezzel kapcsolatban utalnék a fenti idézetre a Korintusiakhoz írt második levélből:
„S ez nem is csoda, hiszen maga a sátán is a világosság angyalának tetteti magát. Nem nagy dolog tehát, ha az ő szolgái is az igazságosság szolgáinak tettetik magukat. Végük megfelel majd a cselekedeteiknek.” (2Kor 11, 14-15)
Itt nem csak az értékek átértékelésével állunk szemben, hanem egy olyan tendenciával, ami feloldva egyesíti magában az eddig meghatározó nagy formákat és vallásokat. Erre már láttunk néhány próbálkozást. A legújabb hírek szerint Németországban épül olyan imaház, ahol zsidó, muszlim és keresztény egyaránt imádkozhat. Ne tévesszük össze mindezt egyfajta „aranykori ökumenizmussal”.
Arra, hogy kit fognak imádni ezekben a templomokban álljon itt egy szintén a pécsi prájdon, ugyancsak Steiner Kristóftól elhangzott „prófétai” kijelentés. Steiner elmesélte, hogy akkor járt utoljára Pécsen, amikor Madáchtól Az ember tragédiáját játszotta, majd megkérdezte a közönséget, hogy szerintük kit játszott. A választ is megadta: „Lucifert! Az ördögöt!”
Mindez pedig a pécsi székesegyház előtt játszódott le, miközben a tömeg a Lucifer és az ördög kifejezésekre ujjongott. Nyilván ennek az okkult, fekete mágikus és sátáni természetét a szervezők és a jelenlévők tagadnák, de a tudatlanságuk ezen erők kibontakozását nemhogy gátolja, hanem erősíti.
Kitörölhetetlenül beleégett az emlékezetembe a 444.hu azon tudósítása is, melyben a Szűzanya szobra tekint lefelé a szivárványos zászlók tömegére, miközben a tömeg ambivalens módon énekli, hogy „egy vérből valók vagyunk”.
Ami a harcos kommunizmus és az LMBTQ-lobbi összefonódását illeti, azt hiszem, kevés újat tudunk mondani. Pécsen is megjelentek a szélsőbaloldali Antifa zászlói, melyek minden hasonló megmozdulás elengedhetetlen kellékei, azonban teret kapott Perintfalvi Rita katolikus „progresszív teológus” is (egyszer elmagyarázhatná valaki, hogy ez micsoda, és cserébe mi is elmondjuk, hogy ez miért önellentmondás), aki az intézményesült egyház és a hagyományos katolicizmus legnagyobb bírálója. A jobb korokban valószínűleg már egyházi inkvizíciós kivizsgálás alatt álló teológusnő az „LMBTQ-kereszténység” hazai szálláscsinálója, aki teológiai színtérre igyekszik bevinni a homoszexuális propagandát, és ehhez nem átall saját elméletét (inkább képzelgéseit) alátámasztó „bizonyítékokat” is kreálni. Mindezek mellett természetesen ő az egyik fő kapcsolattartó, a hasonló irányvonalakat itthon is meghonosítani kívánó liberális muszlimokkal és zsidókkal.
Perintfalvi ezen a téren az egyik legnagyobb provokatőr, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy a közösségi oldalán már felmerültek olyan ötletek, miszerint a vidéki nagyobb katolikus templomokban személyesen, szórólapok szórásával, valamint a hívek vegzálásával kellene terjeszteni a progresszív teológiát.
Sajnálatos módon négy hónappal ezelőtt hatalmas pofont kapott a normalitás. Egy gát átszakadt, és ha nem tudjuk újraépíteni, a többit pedig megerősíteni, akkor a következő Miskolcon, Debrecenben, Siófokon és végül a legapróbb faluban fog átszakadni.
A harc most már a lelkekért folyik a feloldódás erői ellen. Nem engedhetjük meg, hogy több teret veszítsünk, mert eljön az az idő, amikor mi kerülünk kordonok közé!
Testvérek! Ne legyünk keresztény Epimétheuszok!
Tolnai Máté
Ezt a cikket egy védőtársunk írta. Amennyiben Ön is szeretne a témáinkhoz (életvédelem; családvédelem; biztonság; nemzeti hagyomány és kultúra; valamint vallás és keresztény értékek) kapcsolódni, küldje el írását (vagy írásait) az [email protected] e-mail címre.
Kiemelt képünk forrása: Magyar Nemzet
Egy válasz
A falvakba remélhetően nem fog eljutni az LMBTQ és gender ideológia. A vidéki ember benne él a természetben, természet-ellenes dolgokra nem igazán vevő.
(Azért azt se felejtsük el, hogy a vasvilla is hozzá tartozik a vidéki élethez, és a szervezőket gyorsan el lehet vele zavarni..)