2025.június 20.
Gyárfás, Romuald

Ez a bejegyzés jelenleg nem elérhető

Facebook
Email
Telegram
Twitter
VK
Nyomtat

Adja hozzá a VDTA friss híreit a Google hírfolyamához

Ez a tartalom jelenleg nem elérhető.

Mi a reakciód?
👍tetszik
0
👍tetszik
👎nem
0
👎nem
💘szeretem
0
💘szeretem
😡dühítő
0
😡dühítő
😂vicces
0
😂vicces
😮húha
0
😮húha

Egy válasz

  1. Ez a cikk, mindegy, hogy igaz, vagy nem, vihar a biliben a valódi aktorokhoz képest.
    Valójában Dick Cheney, Donald Rumsfeld, és az akkor aktuális elnök, W.Bush volt a kitervelője , vagy legalább is megrendelője a 9/11-nek. Az sem biztos ebben a ” virtuális valóság show-ban” , hogy voltak-e egyáltalán repülők, miket állítólag eltérítettek. A tornyoknál , ami a kiadott ócska minőségű videón látszik ( mintha csak a 70-es évek VHS minősége lenne )
    egyértelműen trükközés van : amikor a repülőgép nekimegy a toronynak, akkor ott nem törik be ablak, nincs a belépésnél semmi roncsolódás, nem hullanak szilánkok, hanem, mint folyadék lenne, beleolvad a ( szürke ! felségjelzés, azonosítójel nélküli) repülőgép sziluettje az épület felszínébe, és utána csak egy belépési nyílás marad, ami kisebbnek látszik , mint amekkora a repülőgép volt. Utána az épület másik oldalán ( az épület keresztmetszete 40×40 méter volt ) kirobban valami, de ott sem zuhan le semmilyen törmelék az állítólagos repülő gépből. Hivatásos pilóták azt vallották, ők nem lennének képesek fordulóból eltalálni egy ilyen kis területet. Gondoljuk meg : leszálláshoz, hogy beálljanak a leszállósáv irányába, kilométerekről rajta kell már lenniük, és csak apró korrekciókat tehetnek, különben újabb kőrt kell tenniük.
    Tehát a tornyoknál egy mesterséges látványtervet vetítettek a világ szemébe.
    Ha volt is repülőgép az egy távvezérelt katonai gép volt, vagy szárnyas rakéta. Nem kellettek hozzá arab pilóták.
    Pentagon : oda egyértelműen nem repült utasszállító, főleg nem csapódott bele. Oda egy kis szárnyas rakétát lőhettek ki, és ha volt rajta robbanó fej, akkor az csak előre felé robbant egy keskeny szögben. A becsapódás helyén kezdetben akkora lyuk volt, amekkorát egy ember a karjaival át tudott fogni. Csak a nap végére sikerül több munkagéppel és tűzoltónak öltözött ügynökkel egy nagyobb nyílást csinálni belőle, és az épület tetejére vitt és meggyújtott kátrány már ezt a látszatot keltette, mintha valami komolyabb támadás érte volna az épületet, de az oda hazudott 60 tonnányi repülő gép roncsból nem volt semmi. Azt a mesét mondták a felnőttek szemébe, hogy a szárny, a hajtómű, és miden egyéb oda benn van a nyíláson belül. Valami tényleg volt ott, mert az élő közvetítés során, ( amit néztem akkor ) egy kis baki becsúszott : 6 vagy 8 ( már nem emlékszem ) egyforma magas, fekete öltönyös ember a vállán vitt át éppen a kép közepén, jó láthatóan, egy fekete nejlonnal gondosan betakart valamit, ami mérete és súlya alapján lehetett volna egy szárnyas rakéta maradványa. Ami szintén feltűnő volt, hogy nem sétálva vitték, hanem apró futólépésben, és teljesen egyszerre. ( Men is Black-ek a szemünk előtt elvitték a bizonyítékot. )
    Ha oda valóban becsapódott volna egy utasszállító , akkor a Pentagon 1/3-át romba döntötte volna, minden égett volna,
    és a gyep, ahol az épületet eltalálta fel lett volna szántva a két, szárny alatti hajtómű által. Mindent roncsok , szétszóródott csomagok, és holtestek borítottak volna. De semmi ilyen nem volt, a gyep sértetlen volt és még egy erősáramú kábel dob is ott állt néhány méterre a nyílástól, fel sem borult. Ha pedig olyan magasan repült volna a repülőgép, hogy a hajtóműve nem ér a fűhöz, akkor pedig a repülő orra a legfelső emeletet találja el, vagy el meg felette, és csak a hajtóművek akadnak bele az épületbe, és akkor két hatalmas lyukat ütöttek volna rajta. De ilyen nyomok sem voltak az épületen. Tehát oda sem kellett arab gépeltérítő , mert nem volt eltérítve semmi .
    A lezuhant baseball csapat : egy másik hazudott eltérített gép ( még film is készül belőle később, hogy a hazugságot beleégessék az emberek agyába ) ami a Washington-i Fehér ház felé repült a mese szerint. A lezuhanás helyszínének képei : egy kicsi, természetes, völgy szerű hely. A völgy közepén végig elszórva kommunális szemét, kb. 3-4 méter szélességben. Ezt messziről, felülről mutatták, és azt mondták rá, : na itt van a lezuhant gép. De semmi nem utalt arra, hogy egy repülőgép ott lezuhant. Nem volt becsapódás nyom a földön, nem volt tűz, nem voltak csomagok, sem emberi maradványok, ülések, kerekek, hajtómű, szárny, géptörzs, semmi. Csak háztartási hulladék szétszórva , kb 5-10 teherautónyi . Tehát ott sem járt repülő, oda sem kellett arab pilóta.
    A légiforgalmi pilóták megtévesztése :
    egy ideig fenn volt a youtube-on egy videó, amiben elmagyarázták, miért fordultak vissza a repülőgépek az eredeti útvonalaikról és miért látszott úgy, hogy azokat eltérítették . A felszálló utasszállítóval szemben indítottak egy-egy katonai repülőgépet, ( vagy egy szárnyas rakétát ) amire katonai azonosítójelet sugárzó, távirányítható transzponder volt szerelve. az utasszállítót egy kicsit meg kellett hogy előtte bütyköljék, mert amikor ezek útvonala a levegőben keresztezte egymást, akkor távvezérléssel transzponder jelet cseréltek. A katonai repülő eszköz az utasszállító azonosítójával repült tovább, az utasszállító jeladóját és rádióját a katonai irányítás fogta, és vezette tovább az eredeti útvonalon, akik meg is érkeztek a tervezett időben a tervezett helyre. A polgári légiforgalmi irányítókkal megszűnt a kapcsolatuk, és az irányítók azt látták a jeladó csere után, mintha megváltoztatták volna az irányukat, de az már a katonai gép volt. Ekkor azt hihették, hogy a gépet eltérítették, és ezért nincs rádiós kapcsolat, ezért mennek más irányba.
    De ez az egész repülősdi csak egy megtévesztő történeti keret volt, hiszen a tornyokban semmi esetre sem tehettek kárt, azokat attól függetlenül lerobbantották. A tornyok egyenként 500 000 tonna tömegűek voltak. Ebből 100 000 tonna szerkezeti acél, kb. 300 000 tonna vasbeton, ami az épület magjában, az épület kb. 2/3 magasságáig emelkedett. Abban voltak a felvonók is. Az, hogy egy ilyen épületbe egy 60 tonnás repülőgép becsapódik ( ha becsapódott egyáltalán ) az a teljes tömeg 1/1000-ével növelte a terhelést, aminél már egy viharos, szeles nap is 100x nagyobb oldalirányú terhelést adhatott. Ez tehát egy bolhacsípésnek felelt meg az épület szempontjából. Az üzemanyag nagy része becsapódáskor ( ha volt becsapódás ) megsemmisült egy robbanásban. ( Ezt a videó modellezi is .) Tehát a maradék üzemanyag csak tüzet okozhatott, ami akár örökké is éghetett volna, a torony állóképességén nem változtatott volna. A szemtanúk és a szeizmikus mérések meg az amatőr videók hanganyaga alapján emeletenként , felülről lefelé robbantották le a tornyot.
    Ez tette lehetővé, hogy szabadeséssel érjen le a nulla szintig. Ha a torony magasságát és a videókon látható összezuhanás idejét összevetjük, akkor azt találjuk, hogy szép pontosan a nehézségi gyorsulás szerint zuhantak le
    a torony részei, azt lényegében semmi nem fékezte. Ez csak akkor fordulhat elő, ha a felrobbantott, és már zuhanó emeletek alatt időben fel van robbantva a következő emelet, különben az fékezte-, és végül megállította volna a zuhanást. De a videó tanulsága szerint semmi nem fékezte a zuhanást.Ez tehát bizonyítja, hogy ( elég hozzá a videó és egy általános iskolás tudás , meg egy stopper óra ) az tornyokat lerobbantották. Ahhoz pedig legalább egy hónapnyi szakszerű előkészület kellett. A WTC 7-es épületet kb. 4 órával a tornyok lerobbantása után szintén lerobbantották, de azt már nem felülről lefelé, hanem szabályos épületmegsemmisítő technikával. Arról kültéri kamera videót is készített. Ahhoz is hetek kellettek ( 52 emeletes, tisztán acélvázas épület ) míg a robbanószereket oda beszerelték. Amikor elszállították a WTC 7 maradékokat, az I-gerendák hossza éppen a szállító tréler hosszára voltak thermittel lerobbantva, ahogy ilyenkor kell. A tornyokhoz nano-thermitet használtak, ami katonai robbanó anyag. Még hetekkel később is, a tornyok romjai alatt olvadt acél volt, annyi thermitet használtak fel, és az tornyok összeomlása előtt is látható volt, hogy a felső, sérült emeletből olvadt fém folyik ki. Tehát a thermit már akkor aktívvá vált az emeleti tűz miatt. De volt valami más is : az épületek anyagának csak néhány százaléka érte el a talajt. A többi porrá vált, és hasonlóan gomolygott, mint a tűzhányóból feltörő forró hamu és por keveréke.
    Ezt kutatta egy amerikai építési szakértő, Judy Wood. Könyvet is írt róla és előadásokat is tartott. Érdemes a youtube-on megnézni. Ez egy titkos katonai technológia : látható videón, ahogy egy több emelet magas, vastag acél I gerenda kb. 5 másodperc alatt porrá válik a szemünk előtt : https://www.youtube.com/@911EmpiricalEvidence .
    Szóval ehhez az araboknak, Bin Laden-nek semmi semmi köze nem volt. Éppen olyan kormányzati összeesküvés volt, mint a Kennedy gyilkosság . Ideje már kitekerni a Klaus Schwab-félék nyakát , akik ilyeneket eszelnek ki és pénzelik a végrehajtásukat .

Vélemény, hozzászólás?

Iratkozzon fel a Védett Társadalom Alapítvány hírlevelére!

Adja hozzá a VDTA friss híreit a Google hírfolyamához

További cikkek