2024.április 26.
Ervin, Klétusz

Ne riadj meg az LMBTQ-aktivista érvelésétől!

Facebook
Email
Telegram
Twitter
VK
Nyomtat
hiteleti cikksorozat 1200

Adja hozzá a VDTA friss híreit a Google hírfolyamához

A szeretet sebezhető. A keresztény ember, aki vallja is, hogy az, ezért még inkább sebezhető. Ha valamilyen társadalmi jelenséggel kapcsolatban állást foglal, akkor kiteszi magát annak, hogy mások számon kérik rajta a szeretetet. Ezt tehetik nyíltan, akkor van lehetősége szeretetteljes választ adni, akár olyat, amiben elmagyarázza, hogy nem minden szeretet, ami annak látszik, és hogy Isten szerint nem minden szeretet, amit emberek a humanitás nevében tesznek. Néha még odáig is eljuthat, hogy elmagyarázza, hogy nem Isten van értünk, hanem mi vagyunk Istenért. Igen, ez a lehetősége a Krisztus-követőnek, ha egyenes párbeszédet folytat nem hívőkkel.

A közeli nézőpont

Az LMBTQ-aktivistákkal folytatott viták gyakori eleme, hogy ha egy ember tagadja, hogy vannak transz embertársaink, vagy ha csúnyán néz egy homoszexuális férfira, akkor azzal az ő öngyilkosságát mozdítja elő. Nos, ilyenkor az a keresztény, aki szereti az embertársait, megriad, és nehezen talál szavakat, mert egyáltalán nem szeretné, hogy az LMBTQ-emberek öngyilkosok legyenek. Ez az érvelés, ha a keresztény vitapartner először találkozik vele, együttérzést vált ki belőle, a közöltek lehengerlőek. De ha komolyan vizsgáljuk ezt a kijelentést, másra jutunk.

Először is, hol vannak olyan statisztikák, amelyek azt mutatják, hogy az LMBTQ-emberek körében szignifikánsan nagyobb az öngyilkosok száma, mint a társadalom egészében? Csak olyan önbevallós kérdőíveik lehetnek az LMBTQ-aktivistáknak, amelyekben LMBTQ-emberek arról nyilatkoznak, hogy voltak-e már öngyilkosok. Tegyük fel, hogy minden LMBTQ-ember őszinte és így kimutatható, hogy körükben magasabb az öngyilkosok száma. Ez azonban egyáltalán nem biztos, hogy azzal függ össze, hogy mit mondtak róluk a társadalom tagjai. Lehet, hogy egészen más ok áll e mögött, a jelenség mögött, ha létezik. Attól ugyanis, hogy két jelenség térben és időben egymáshoz közel történik, még nem biztos, hogy ok-okozati összefüggésben állnak egymással. Ezt csak egy komoly és független tudományos kutatás tudná igazolni, de erre valahogy sosem kerül sor, mert vannak mindenkinek személyiségi jogai.

Távolabbról nézve

Amikor az öngyilkosság keltette emberi együttérzés fölenged, a keresztény ember ráébred, hogy az LMBTQ-aktivista mit tett vele. Érzelmileg zsarolta. Valami azt súgja neki, hogy ez nem tisztességes viselkedés. Úgy érzi, hogy a zsarolást Isten elítéli. És érzése nem csalja meg. A Szentírás is szól a zsarolókról. Több helyen is beszélnek erről szent szerzők. Most csak egy gondolatot idézünk. Izajás írja a következőket: Ezért így szól Izráel Szentje: „Mivel megvetitek ezt az igét, zsarolásban és csalásban bíztok, ezekre támaszkodtok,” Iz 30,12

Ebből látszik, hogy a módszerben, amit a kommunikációban az LMBTQ-aktivisták alkalmaznak, semmi új nincs, és nem Istentől való. Nem hiába nevezete Ady Endre Izajást a rettentő szavak tudósának…

Rákóczi Piroska

Mi a reakciód?
👍tetszik
0
👍tetszik
👎nem
0
👎nem
💘szeretem
0
💘szeretem
😡dühítő
0
😡dühítő
😂vicces
0
😂vicces
😮húha
0
😮húha

Vélemény, hozzászólás?

Iratkozzon fel a Védett Társadalom Alapítvány hírlevelére!

Adja hozzá a VDTA friss híreit a Google hírfolyamához

További cikkek